lördag

jag har inte skrivit på ett bra tag nu. men jag har lovat mej själv att jag ska försöka förbättra mej på den fronten.
julafton: vi hade väldigt mysigth. dagen började med att jag gick upp, gkorde mej i ordning. Och jag hade lockigt hår för en gångs skull. ;)
Vid elva åkte vi hem till min syster för att göra färdig all mat. Sen vid ett åt vi all god julmat ( det är helt sjukt vad det är gott med julbord).  Och vid tre kom tomten. Och jag är så sjukt nöjd med alla mina fina julklappar.
Vid fyra kom älskling till oss.
Då blev det lite julgodis osv.
juldagen: det blev ingen fest för vår del då. För vi hade fullt upp med att tapetsera här hemma. Och sen på kvällen blev det Lips.
fredag: Då blev det Lips med ohan Eddie Jennie Anna och Vicky. Väääldigt skojj måste jag säga.
lördag: Jag gick upp vid 9. För att jag skulle med anna och kolla på innebandy i hunehallen. Sen blev det jobb fårn 13.00 till 17.00.
Och nu sitter jag bara hemma i lägenheten och slappar.
Och imon ska jag uppfylla mitt nyårslöfte för detta året. som va att jag skulle lära mej att åka snowboard.
Så imon bär det iväg till Vallåsen med Eddie Jennie och älskling.



Ha det bra allihop!
Kram Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0