måndag - 1 december

Helgen har varit sjukt bra !
Igår blev det julskyltning, som jag har längtat till så länge. Väldigt mysigt var det. Och så fick jag se min lilla lucia.
Så fina va allihop ! Det kommer upp lite bilder sen julskyltningen så fort jag kommer hem, eftersom jag sitter i skolan så har jag inga bilder, tyvärr.

Nu har vi gemensamhetstid, så jag sitter och pluggar på spanskan. Så jag slipper göra det hemma sen.
klockan två ska jag och Danielle ner och lyssna på en "föreläsning" om Barcelona.
Vi ska även skriva en intresseanmälan.
Snäll som man är så ska jag skriva en intresseanmälan till min kära vän anna också eftersom att hon fick gå hem innan bara för att hon mådde dåligt..(krya på dej älskling..<3)


Nu vill jag ha snö. Är sjukt sugen på snöbollskrig med älskling..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0