måndag - sista veckan i skolan innan lov !

Sitter i skolan och har gemensamhetstid. Jag och Anna har precis haft prov. Det är en ganska lång bakgrund till detta provet..jag måsta bara berätta för det är ganska komiskt.
Vi skulle haft provet i onsdags men så blev det inte eftersom att verken jag eller anna hade pluggat så vi skulla ha det idag istället. Så igår när jag skulle börja öva så upptäckte jag att jag hade glömt mina böcker i skolan. Så jag ringde till anna för att jag tänkte att jag kanske kunde skriva av hennes papper då. Men nej ! Hon hade också glömt sina papper i skolan.
Så vi har pluggat lite från och till i skolan idag..så det ska bli ganska intressent och se hur det gick på det provet.
Och när vi ändå pratar om skolan så har vi ganska mycket att göra nu innan lovet. Jag fattar inte varför man lägger allt så att man får allt precis innan lovet?!

Aja. På tal om något roligare så har denna helgen varit toppen !
fredag: Daniella följde med mej hem efter skolan. ¨Så gjorde vi oss i ordning och lite så. Sen bar det av på förfest hemma hos Anna. Trevligt faktiskt. Sen åkte vi buss till Hässleholm eftersom att vi skulle på ytterligare en förfest.
Vid halv elva ungefär åkte vi till björket. Sjuuukt skojj va det !

lördag: Då blev det IKEA med mamma och mormor. Väldigt mysigt var det.
Sen på kvällen var jag och älskling hos syster och byggde pepparkakshus och ´hade mys.
Senare kollade jag och Johan på beck..<3

söndag: söndagen var allmänt slapp. Jag och Johan var och köpte gran och var hemma hos hans föräldrar och åt gröt.
Sen åkte vi hem och klädde granen..: )


Det är sjukt vad jag längtar till jul och all god julmat. Bara 9 dagar kvar nu.


Kommentarer
Postat av: kerstin

tycker synd om oss annsofie :(

2008-12-15 @ 15:35:12
Postat av: Joanna

Ha en trevlig kväll =) Gjort något kul idag?

2008-12-15 @ 15:44:14
URL: http://joannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0