onsdag

Fy fan vilken pluggdag igår !
usch, satt typ hela dagen med böcker i mina händer !
Men nu är alla prov, redovisningar och inlämningar över för denna terminen iaf .

Idag efter skolan ska jag och mamma till gräddhyllan och fika. Det ska bli väldigt mysigt..länge sen jag och hon hittade på nått själva.




Syster kom nyss in i datorsalen där jag sitter och var överlycklig !
Hon hade nyss matteprov och fick VG. Så nu är hon klar med skolan !
Grattis syster ! ♥

På tal om något helt annat så längtar jag något sjukt mycket till julafton, framför allt till julmaten !
åh vad gott det ska bli med janssons, julskinka, dopp i grytan, köttbullar osv.


Nej ! nu blev jag hungrig, så jag får nog gå och äta. Men vi hörs !

Kram på alla underbara !

Kommentarer
Postat av: annelie

Tack gummsan <3 men jag kommer tillbax till skolan nästa termin me nya ämnen så du slipper mig inte helt!

Kram kram

2008-12-18 @ 18:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0