torsdag

Sitter i skolan nu.
Trodde inte att jag skulle till skolan igår med det blev så iaf. För hade så sjukt ont i huvet och i halsen igårkväll och va typ helt hängig. Och inatt klockan 03.12 vaknade jag och trodde att jag skulle dö av huvudverken. Så jag fick gå upp och ta en huvudverkstablett..så det va bättre nu imorse.

På tal om något annat så fick vi bredbandet igår, så sjukt skönt.
Och ett plus är att det är trådlöst ! underbart.
så nu ska jag börja uppdatera mej med lite bilder igen, kan tänka mej att det har vatt ganska tråkigt att läsa den utan bilder..

Idag ska jag och älskling baka pepparkakor och kolla på en julfilm..sjukt mysigt ska det bli..
älskar dej Johan..♥



Imorgon börjar jullovet ! Sååå underbart ska det bli..: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0