torsdag-fredag-lördag

äntligen lov säger jag bara !
I torsdags tod jag och johan bara det lugnt..va hemma i lägenheten och lyssnade på mys-musik och bakade pepparkakor. Efter det blev det en julfilm för att få lite julstämmning, för det får man då inte om man kollar ut genom fönstret iaf. ösregn ! tänk om allt regn kunda vatt snö istället!?
aja..jag och johan hade det mysigt iallafall i vårt lilla julstök..:)

Sen i fredags var det ganska skönt i skolan. Vi hade knytkalas och kollade på en julfilm även där.
Skolan va slut vid halv tolv så då gick jag och kerstin till konsum och handlade lite.
Sen tillbaka till lägenheten för att baka. Det blev knäck och femminuterskolor.

Senare på kvällen kom Tim Vicky och Eddie så satt killarna och kollade på filmer på youtube medan jag och Vicky satt i köket och pratade och drack lite vin. Sen gick vi en snabb runda till Golden och sa hej till elin som va där eftersom det var studentfest.

Idag jobbade jag mellan 12.00 och 17.00. Sen kom älskling och hämtade mej så åkte vi till konsum och handlade lite. Sen hem och lagade vår första middag i lägenheten. Väldigt mysigt. Det blev potatis, sås och skinksnitzel. Sjukt gott blev det faktiskt.
Nu ikväll va jag ute en snabb runda med Elin och Bea. Annars har det vatt en väldigt lugn dag.



Ha det bra allihop !
Kram Alexandra .


Kommentarer
Postat av: anna

godiset blev bäst, eller hur annsofie ? ;)

2008-12-20 @ 23:39:09
URL: http://hehehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0