äntligen helg !

Sitter hemma hos Bea nu. Vi va ute me älskling och Robin en stund innan men så ville dom hem till Johan och spela xbox och så skulle Bea hem och duscha. Så jag följde med hem till henne så jag skulle kunna uppdatera min blogg lite medan hon duschade.
Nu håller hon på att göra sig i ordning inför kvällens fest.
Jag är ganska festsugen idag faktiskt, men jag ska inte dricka. Eftersom att det blir shopping med mamma och syster imorgon så är det ganska skönt att slippa vara bakis..:D

Åhh..det är så sjukt skönt att det är helg nu. Äntligen !
Heela denna veckan har jag bara längtat efter helgen. Eftersom att vi har haft en del prov och redovisningar denna veckan så ska det bli ganska skönt med en lugn helg.
Som jag sa innan så blir det bio med älskling, Tim och Vicky.
Jag tror att vi ska se twilight.




Hoppas att alla får en underbar kväll !
Kram Alexandra..♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0