Barcelona 09 ?



snälla hjälp mej !
Jag vet inte hur jag ska göra . Vi har som sagt fått ett erbjudande ifrån skolan om att åka till Barcelona i två veckor på sommarlovet . Men hur fan ska jag göra !?
Jag vill så sjukt gärna men jag vet inte om jag vågar bo hos en helt främmande familj i spanien?
Det skulle lätt vatt en upplevelse för livet och hur många sånnahär chanser kommer jag få i livet`? Ja inte är det många iallafall. Så det känns som att man ska ta vara på denna chansen.
Men fan ! Det är TVÅ veckor..
jag vet inte hur jag ska göra !?

Kommentarer
Postat av: kerstin kukson

du ska med för fan !? ;o



"samarrrrbete vafaaan!"

2008-11-12 @ 12:31:27
Postat av: Daniella

hallåååå? klart du ska med <333

2008-11-12 @ 13:42:53
Postat av: Jennie

Två veckor är ingenting Alex. Du kommer ångra dig om du inte åker tror jag. Du ångrar mer dom grejerna du gör än dom du inte gör. Tycker du inte det var kul, så har du som sagt bara varit borta i 2 veckor.. du kommer lära dig hur mkt sol helst, det är en utmaning för dig o när man gör sådana grejer blir ofta stärkt av dem o kommer ihåg dem med ett leende. Det är 2 veckor alex, 2 veckor med hur balla saker som halst, lr så blir det 2 veckor som inte var så kul.. men då vet du! det är min åsikt. :D Kraaam

2008-11-13 @ 12:25:50
Postat av: jennie,

Rättelse! " Du ångrar mer dom grejerna du INTE gör än dom du gör " En viktigt rättelse!

2008-11-13 @ 12:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0