fredag

Sitter i skolan nu. Jag började klockan halv tio men jag ställde klockan på halv åtta, eftersom att jag var tvungen att plugga lite nu på morgonen.
Jag vaknade och blev så glad av tanken av att det är fredag idag.
Idag ska jag och älskling laga mat och mysa lite där hemma. Och senare ikväll blir det kanske en snabbtitt på en fest tror jag.

Nu är det bara 17 dagar kvar..<3
Jag längtar något fruktansvärt mycket.



Jag längtar dessutom till lussevakan den 12 december.
Så sjukt skojj ska det bli.


Nehe. Nu hinner jag inte skriva så mycket mer.
Ska vidare till matten och sen idrott och prov !
Aja, det blir säkert bra !




Ha det så bra !
Kram Alexandra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0