läääängtar..: )

Har engelska nu. Ska egentilgen skriva på min hemtenta, men idag orkar jag inte!
Efter denna lektionen ska hela sp gå och lyssna på någon som kommer ifrån sydafrika. Kan bli intressant, men det tror jag dock inte ! : D

Kul att man går i skolan ifrån 8.00 - 16.00 och sen ska man hem och plugga ! Great.  
Det känns som att man har ganska mycket kvar att göra i skolan . Denna veckan har jag två prov. Och nästa vecka är det en massa inlämningar i olika ämnen.
Men det löser väll sig det med. : )




Jag längtar så jag håller på att avlida. Allt kommer bli så sjukt bra.
Det är bara 42 dagar kvar men det känns som en hel evighet.
Allt är klart nu så vi är hur redo som helst.

Jag älskar dej johan-min hjärtevän..<3
Du gör mitt liv värt att leva..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0