måndag

Sitter i skolan, har haft en lektion från 8.00-9.30. Och efter det hade hade jag hål till tolv. Så vi ska snart gå och äta. Efter det ska vi lämna in våra hemtentor i engelskan.
Sen har vi bara gemensamhetstid och klassråd (känns som en väldigt onödig dag).
Aja. När jag kommer hem händer det väll inte heller så hemskt mycket. Blir antagligen aerobic ikväll. Är egentligen inte speciellt sugen eftersóm att vi aldrig lägger på några nya steg. menmen.

Denna veckan har vi tre inlämningar och två redovisningar. Skoj !! NOT.




Idag är det prick en månad kvar. Inte alls långt kvar nu. och jag längtar så jag håller på att dö.




Måste gå och äta nu. Är sjukt hungrig !



Ha det bra !
Kram Alexandra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0