måndag

Hej allihop !
Jag har inte skrivit på ett tag nu. Men nu är jag tillbaka igen.
Jag har haft fullt upp i helgen så det är därför jag inte skrivit på ett tag.

fredag: Det blev födelsedagsfest hos Timmy . Vi åt marängswis ( eller hur det stavas?). Sjuukt gott !
Sen va vi ute en runda i byn, men det hände inte speciellt mycket så vi begav oss hemår.
Helt okej dag !

Lördag:
Dagen började med att jag och Bea stack ut i byn för att shoppa lite. :D
Jag köpte presenter till Kajsa och Tyra och så köpte jag en tunika till mej. ( En lila, inte speciellt likt mej, eftersom jag alltid kör på svart typ. )
Men sedan så var det dags för födelsedagskalas för Annelie Noel Kajsa och Tyra.
Väldigt trevligt var det att träffa de flesta i släkten .
Vid sex åkte jag vidare hem till elin. Där det va tjejfest eftersom damen har blivit 18 år.
Väldigt trevligt. Blev bjudna på mat och fika och så .
Tack för en bra lördag !

Söndag:
Började med att jag sov till elva. Kollade på teve och gjorde mej iordning. Sen vaknade älskling så åt vi middag.
Sen klockan ett var det dags för jobb. Så jag jobbade till fem. När jag slutade stog Bea utanför och väntade på mej. Och så kom älskling och hämtade oss.
Sen på kvällen blev det pizza och sanningens ögonblick hemma hos Annelie.


Nu sitter jag i skolan  och har gemensamhetstid. Vid tre kommer mamma till skolan så är det dags för utvecklingssamtal. Jag återkommer med hur det gick på det. :D
Sen efter skolan ska jag med Anna hem. (Det var ett tag sen vi träffades på fritiden nu. Men det ska det bli ändring på om jag får bestämma. )
Ikväll blir det träning eller så blir det kalas hos Johans kusin . Skulle vara roligt att åka på kalaset. Var ett tag sen vi träffade dom nu.

På tal om något helt annat så vill jag ha snö !
Jag tycker att det kan komma lite snö imon. På min födelsedag !!!!




Det har förresten blivigt ändring på antalet dagar nu .
Det är bara 14 dagar kvar nu..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0