onsdag

kom hem för ungefär en timme sen. då satte jag mej vid msn och blev fast där en stund. :D det är ganska lätt hänt om man heter Alexandra !
sen åt jag iallafall och lite pepparkakor på det, sjukt gott! :D
Och nu sitter jag här igen. Egentligen måste jag plugga engelska eftersom vi har prov imon.

Vicky kommer snart så ska vi ner till fritidsgården och spela lite biljard..:)
ska bli sjukt kul.

Jag vet typ vad jag ska ha på mej på lussevakan och på nyår nu.
Jag ska köpa ett par nya jeans (stuprörsjeans) och så ska jag ha en svart tubtopp med en stor glittrig rosett på bröstet.
och läs nu väldigt noga på vad jag ska köpa: ett par pumps med KLACKAR !!
helt sjukt, jag har alltid tyckt att det var fint med klackar på andra men jag har aldrig kunnat se mej själv i det.
men nu har jag bestämmt mej för att prova iaf. vi får dock se hur det ska gå att gå i dom. :D

här kommer dom:





Ha det bra !
Kram Alexandra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0