onsdag

Sitter i skolan nu. Väntar på att annalisa ska komma. Vi ska ha layout.
Dagen i skolan idag har inte varit så skoj. Jag kännde inte dej, men det känns ändå. Alla är nere. R I P !



Efter skolan igår följde vicky med mej till Roséns eftersom jag skulle byta piercing. Det gick sjukt bra .
Jag va lite nervös eftersom jag bara hade en ring i som va 1.2 mm tjock och så skulle jag byta till en som är 1.6 mm tjock. Men det gick bra faktiskt. Jättefint !

Idag efter skolan så blir det att plugga lite. Har spanska prov imorgon, men jag har ganska lätt för att lära mej det .
Så det kommer säkert gå så bra så. : )
Vi har ganska mycket att göra i skolan nu tycker jag. Denna veckan har det varit två prov och nästa vecka är det tre inlämningar .




Det kommer nog några blogginlägg lite senare. Men just nu är mitt huvud tomt .
Ha det bra !
Kram Alexandra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0