sjukt bra helg.

Sitter i skolan nu. Helgen har varit kanon!

fredag:
vaknade ganska sent. så tog det bara lugnt, tills telefonen ringde vid halv två. Det var malin ifrån kiosken som ringde och ville att jag skulle börja jobba klockan halv tre samma dag. Så jag fick springa in i duschen och tvätta håret och så. Sen snabbt iväg till kiosken för att jobba till klockan fem.
När jag slutade kom anna och mötte mej. Vi gick hem till mej för att göra oss i ordning. Sen kom älskling och hämtade oss vid sex-halv sju så åkte vi hem till honom och förfestade ( mycket trevligt ). Sen gick vi till Danne där det va fest.
Jag och älskling gick hem vid tolv eftersom vi skulle till Ullared dagen efter för att inhandla det sista.


lördag: Gick upp vid halv åtta för att åka till Ullared vid åtta.
Jag handlade lite mer än vad som var tänkt. Men nu har vi allt iallafall..: ) Det blev en ganska lång dag på ullared.
När vi väl kom hem va vi ganska trötta så då blev det bara mys framför tv:n med pizza. ( väldigt mysigt. längesen man bara va hemma med familjen.


söndag: gick upp ganska tidigt även denna dag. Skulle va hemma hos min syster vid 10 eftersom hon fyllde 25. Så det blev födelsedagsfrukost hos henne. ( väldigt gott  ).
På eftermiddagen stack jag med Bea Anna och Robin och kollade på innebandymatch.
Efter det va det träning för mej ( kickboxning ) med Eliin.





Bara 42 dagar kvar nu..<3





Ha det bra alla underbara !
kram Alexandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0