tisdag

Min dag började inte speciellt bra. Vaknade imorse och mådde sjukt illa. Så jag gick upp och skulle försöka äta en macka, för jag trodde att jag mådde illa för att jag var hungrig. Men så va inte fallet.
När jag kom till skolan var jag helt yr och trodde att jag skulle kräkas. (men det hände inte ! )
Vid kvart över åtta tog jag och några andra från skolan bussen till Hässleholm, där vi skulle bowla. Eftersom vi hade aktivitetsdag idag. ( Jag måste bara lägga till att jag vann över Anna med ungefär 100 poäng ! :D )
Efter det hade vi spinning. Det var lätt bland det jobbigaste jag har gjort m en det va roligt !

Nehe nu måste jag gå in och duscha. Sen ska jag använda alla mina hårprodukter jag fick av min älskling i födelsedagspresent..: )


Ha det bra !
Kram Alexandra .

d


Kommentarer
Postat av: kerstin

he-he, kul annsofie, kuuul

men som sagt, hade ont i handleden så kunde inte göra så bra ifrån mig ;)

2008-11-26 @ 13:02:04
URL: http://hehehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0