tisdag - bra dag.

Sitter i skolan nu . Första lektionen hade jag spanska, det va ganska slappt eftersom att treorna har apu så var det bara vi i tvåan. Så vi lekte mest bara massa ordlekar och övade infår provet som vi har på torsag.
Efter spanskan hade vi företagsekonomi. Prov. Får se hur det går..
Det förra provet vi hade va lättare. menmen. Det löser väll sig det med .
Nu har vi haft hål sen halv elva och idrotten börjar inte förän klockan ett . Vi ska ha badminton, sjukt skojj tycker jag. : ) 
Sen ska jag sluta klockan tjugo över tre idag eftersom jag ska till Roséns och byta piercing. Är ganska nervös.

Vid fem ska jag och Anna ta bussen till Strömsnäs. Ska kolla på cupen i Ballhall . Vi måste stötta rif/tif .
Sen bussen hem vid tjugo över åtta .

Och när älskling kommer hem ifrån träningen ska vi kolla på " Sex and the city ". Som Anna har varit snäll och brännt ut till mej.

Kommer bli en bra dag .






Jag vet att jag tjatar om det hela tiden. Men jag kan inte hålla det inom mej.
Bara 41 dagar kvar nu. Jag vet att allt kommer bli så sjukt bra då.
Vi är så sjukt bra tillsammans..<3



Ha det bra alla underbara .
Kram Alexandra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0