tisdag - min födelsedag..:)

Dagen började så sjukt bra.
Mamma kom in och sjöng för mej (och Johan som låg bredvid mig ) :D.
Sen skulle jag öppna paket och eftersom att jag inte hade önskat mej någonting så var det extra spännande.
Den första paketen jag öppnade var ifrån mamma. Det var en plattång. (sjukt glad blev jag). Senöppnade jag den andra paketen . Vilket var en ROSA digitalkamera ! åhh..: )
Sen öppnade jag presenten som jag fick av älskling. Jag ver sjukt nyfiken eftersom att jag hade fått en så "konstig" ledtråd. Ledtråden var : " år 2005/2006 han kom inte ihåg riktigt men iallafall så var det vecka tre".
Och jag kunde verkligen inte fatta vad det var jag skulle få.
Men i morse fick jag reda på det. Det var en hårfön och en massa olika hårvårdsprodukter. Jag blev så sjukt glad. : )
Så frågade jag vad det hade med ledtråden att göra. Och då säger älskling: " det var stormen Gudrun då. Så det blåste ganska mycket!"
Heheheheh..så sjukt sööt är han..♥

Sen när jag kom till skolan så kom Vicky och gav mej en jättefin sjal. : )

( Det kommer såklart bilder på mina presenter sen. )

Tack så jättemycket för alla fina presenter och alla underbara sms..♥
 Jag älskar er.



Hoppas att alla får en lika underbar dag som jag har haft..
Kram Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0