torsdag

Sitter i skolan, har internationell företagsekonomi.
vi får jobba själva i datorsalen eftersom att Håkan ska ha samtal med oss var och en om hur det går i skolan.

Morgonen blev lite stressig för mej idag. Jag vaknade klockan 07.15, och jag skulle egentligen ha gått upp klockan 06.30.
Men jag kom i tid. Jag va i skolan klockan 07.50. Och då hann jag med att göra mej i ordning och äta frukost. (y)

Jag hade engelskaprov idag. Jag vet inte om det gick så som jag hade tänkt mej. Men vafan..
Efter denna lektionen har vi företagsekonomi i TVÅ låååånga timmar! usch--
Och när jag kommer hem måste jag plugga, eftersom vi har prov imorgon igen. (idrottsprov.)

Ikväll ska jag och dom bästa till kulturhuset och kolla på dans och musik !
Ska bli skojj faktiskt !
(Det kommer självklart bilder på det sen!)


Här kommer mina planer på helgen :
fredag: Jag vet inte riktigt vad som händer. Dyker det inte upp något annat roligt så blir det väll fest.
lördag: Jag har ganska mycket att göra denna dagen. På förmiddagen ska jag, mamma, syster och mormor till kristianstad och shoppa. ( ska bli sjukt trevligt )
Sen på kvällen blir det mat och bio med älskling Vicky och Tim i halmstad.
Det ska bli roligt eftersom att det va ett tag sen vi va på bio tillsammans.
söndag: Då blir det julskyltning. Och jag längtar sjukt mycket !
Det ska bli så underbart gott med ett kanderat äpple ! <3
Och så ska jag kolla på mina fina lucior.







Ha det så bra !
Kram Alexandra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0