torsdag . / tack för hjälpen Jennie <3

Jag fick detta av Jennie idag <3 :
Två veckor är ingenting Alex. Du kommer ångra dig om du inte åker tror jag. Du ångrar mer dom grejerna du inte gör än dom du gör. Tycker du inte det var kul, så har du som sagt bara varit borta i 2 veckor.. du kommer lära dig hur mkt sol helst, det är en utmaning för dig o när man gör sådana grejer blir ofta stärkt av dem o kommer ihåg dem med ett leende. Det är 2 veckor alex, 2 veckor med hur balla saker som halst, lr så blir det 2 veckor som inte var så kul.. men då vet du! det är min åsikt. :D Kraaam

Det stämmer så sjukt bra ! Tack så mycket Jennie..: )
 


Sitter i skolan nu . Jag har Företagsekonomi .
Och i morgon har jag redovisning . Inte alls kul, om jag får säga det själv .

Men på tal om annat så blev håret bra igår. Sjukt skönt att få blondt hår igen .


Hoppas på en bra dag idag !
Ha det bra alla!
Kram Alexandra .

Kommentarer
Postat av: Jennie

Its was nothing. :)

2008-11-14 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0