trött och sugen på cappuccino




Jag är så sjukt sugen på en cappuccino nu ! Fy vad gott det hade varit !!
Efter skolan ska jag hem och äta och träffa älskling .
Senare blir det dans med Anna och Bea .

Så sjukt skönt . Jag har absolut ingenting att plugga på . Inte på hela veckan. Det är fan ett under .
Inte för att jag är ett pluggo annars då. Men det finns alltid något att göra när man går sp .
 
Vi hade nyss klassråd . Och då kom Agneta ner och informerade oss om språkresan som vi antagligen ska på i sommar. (Spanien för vår del . )
Faaan vad nervös jag blev när jag fick höra om den . 
- Man ska bo hos en värdfamilj (man får inte bo på internat. Inte ens om man betalar själv).
- Man får reda på vad de i familjen heter,  som man ska bo hos ungefär två dagar innan man ska åka. 
- Man ska bo två & två men det är inte säkert att man får bo med någon man känner, det kan vara en annan ungdom ifrån ett helt annat land.   

Men det blir säkert bra . Ifall jag nu vågar åka.




Ha det bra !
Kram Alexandra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0