vilken underbar helg !



Oj det var ett tag sen jag skrev. Men det har varit en bra vecka. Hoppas att det har varit det för er med !
Jag tänkte att jag skulle dra en liten sammanfattning av helgen:

fredag:
Kvällen började bra. Bea och Elin kom till mej vid fem. Så gjorde vi oss iordning och sen begav vi oss ut för att möta Anna och Danielle. Vi skulle till asia corner, där vi skulle möta Frida och sen äta vår efterlängtade kinamat !
när vi mötte Anna och Danielle fick jag min present av dom (ett jättefint armband ).
När vi hade ätit färdigt stack Frida hem och Danielle skulle ochså hem .
Så jag Anna Bea och Elin åkte på party i Timsfors. ( Det var ganska segt i början men efter ett tag var det helt okej. )

lördag: Dagen började med att jag hade kalas. ( Tack så jättemycket för alla fina presenter ! )
Senare på kvällen var Bea hos mej. Vi begav oss ut en runda för att se om det var något folk ute. Men det var ganska dött för att vara en lördagkväll.
Så vi stack hem till mej igen för att kolla på teve.
Vid halv tolv ringde vi till Anna och frågade om hon skulle med ut och gå. Och det ville hon. Så vi var ute och gick i en och en halv timme. ( Sjukt skönt ).
Vi kom fram till att det är mycket skönare att vara ute och gå på natten eftersom att det är lugnare ute då, plus att det är friskare luft !

söndag: Jag och älskling var ganska sega så vi låg i sängen och spelade tv-spel och kollade på teve fram till klockan ett.
Sen åkte vi hem till mej vid två för att vi skulle äta middag.
Sen blev det mys i soffan framför teven med chokladpudding..: )
Sen var det dags för mej att jobba till nio.
På kvällen sen blev det mys i soffan igen då vi kollade på Wallander.
Sjukt skön dag..<3

Skolan idag har vatt skön. Jag hade två lektioner så jag slutade klockan ett.
Ikväll blir det träning med Anna..<3


Ha det bra allihop !
Kram Alexandra .

Kommentarer
Postat av: kerstin kukson

himla fin bild älskling!

<3

2008-11-24 @ 16:06:16
URL: http://hehehh.blogg.se/
Postat av: kerstin kukson

himla fin bild älskling!

<3

2008-11-24 @ 16:06:20
URL: http://hehehh.blogg.se/
Postat av: Jell

Grattis i efterskott :D

2008-11-26 @ 13:20:23
URL: http://jellybellypling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0