Höst och jag älskar det!

Satte mej nyss vid datorn, kännde för att blogga lite..; )
Det är helt sjukt, jag skaffade blogg för två dagar sen och man känner sig fan beroende av att skriva nu..:D
När jag inte bloggar så går jag bara och tänker på vad jag ska skriva om sen, när jag får tid över till att sätta mej.

Sjukt mysig dag idag faktiskt, så ruskigt och blåsigt. Jag älskar verkligen det.

Snart kommer pojkvännen hem ifrån jobbet och då ska jag färga hans hår. Kommer säkert bli jättefint!




Sista "skoldagen" innan höstlovet har gått. För imorgon har vi bara öppet hus och det är skojj.
Sen på kvällen blir det fest. Eftersom vi har kompledigt på fredag.
( ska ladda upp lite bilder ifrån festen, om det blir några vettiga. )


Jag hör av mej ikväll!

Ha det bra!
Pusstja / Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0