Måndag

Vaknade för 45 minuter sedan. Har bara ätit frukost, ska snart städa mitt rum hade jag tänkt. Det är så sjukt mysigt att ha ett helt nystädat rum med massa tända ljus i höstrusket.

I går va en bra dag, men jag var sjukt trött när på kvällen.
Jag började jobba klockan 13.00 och jobbade till 17.00. Sen kommer min hjärtevän och hämtar mej och frågar om vi ska äta kinamat. Så det gjorde vi. Jag tog kyckling och grönsaker i jordnötssås och ris och älskling tog tre små rätter.
Efter mat och mys med hjärtevän så var det dags för träning för mej. Så jag begav mej och mötte Elin så gick vi till kickboxningen ihop.
( Jag är helt skakig fortfarande, efter kickboxningen. Ni fattar inte som jag och Elin kämpade igår. : D )

Nehe nu ska jag städa. Sen blir det att laga mat till älsk.


Bara 43 dagar kvar nu..<3



Ha det bra alla underbara!

Kram Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0