Njut av idag!

Härlig dag idag. Jag har bara slappat hela dagen. Förutom att jag har städat mitt rum. Det är sjukt skönt med höstlov. Att bara kunna ta dagen som den kommer. Sitter i mjukisbyxor och en mysig tröja och bara har det skönt.
Jag längtar till nästa helg. För jag och min hjärtevän och hans mamma ska till Gekås och handla lite.

Det är trots allt inte så långt kvar nu..<3


" Om man står med ena benet på igår och med det andra benet på imorgon så pissar man på idag. "

Jag älskar det ordspråket. För det stämmer så sjukt bra!
För om man saknar det som har hänt och längtar till något som ska hända så uppskattar man inte det som händer nu.



Jordin Sparks - On step at a time.
Sjukt bra låt.







Ha det så bra och njut av idag.
Kram Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0