Tisdag och sugen på godis!

Sitter i skolan nu, har turism och resor. Jag är så sjukt sugen på en Snickers och det blir inte bättre av att godismaskinen står precis utanför!
Men eftersom vissa älskar att förstöra så kan jag inte köpa nått. Har bara en tjugolapp i fickan, och någon idiot har hällt vatten i växelautomat så kan jag inte växla! Toppen!

Men jag får trösta mej med att jag får tårta efter skolan. Vicky fyller 17 idag så vi ska till fiket och överaska henne. För jag och älskling ska dit vid fyra med hennes släkt..sen ska Tim och Vicky komma vid halv fem så ska vi äta tårta och så.




Jag vill bara att det ska gå 49 dagar nu. Kommer bli så sjukt bra..<3



Nej, nu måste jag jobba lite.

Ha det bra!
pusstja / Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0