Torsdag

Vaknade upp bredvid älskling i morse..sjukt mysigt..<3 Var på väldigt bra humör i morse.
Men så skulle jag börja göra mej i ordning, så råkade jag (klumpig som jag är) stoppa in hela mascaraborsten i ögat! 
Och inte nog med det, när jag skulle platta håret så bränner jag mej i pannan!
Och jag som tänkte göra mej lite extra fin idag när det är öppet hus. Men - nej!

Aja, jag får ta ett nytt försök när vi har paus mellan 15.00 - 17.30. 
Ska äta pizza med Anna och Danielle klockan fyra med, sjukt gott ska det bli!
Det blir nog en " Zilan special ", : en kebabpizza med sallad på. Och så ska jag självklart ha myyyyycket blandad sås!

t hus är slut idag vid 20.00 så blir det antagligen lite fest hon en vän.

Hoppas på att det kommer bli en bra dag idag, trots allt krångel!

Jag får se det positivt och tänka att efter denna dagen så är det looooov ! 
Imorgon är det studiedag och nästa vecka är det höstlov..



Bara 47 dagar kvar..<3

Ha der bra alla underbara !
Kram Alexandra  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0