Måndag

Sitter i skolan nu, har svenska. Jag håller på att skriva om provensalsk trubadurdiktning, inte speciellt intressant.

Helgen har vatt bra..
Det började med att jag kom hem ifrån skolan i fredags så hade älskling vatt hemma och ställt en stor bukett blommor på mitt nattduksbord. Blev jätteglad.
Senare på kvällen var det tjejkväll hemma hos Elin, väldigt trevligt var det. Men sjukt kallt på natten när man skulle gå hem.

Lördagen började med jobb på kiosken från 09.30-13.00. Gick ganska bra faktiskt.
Sen var det bara slappedag med Johan. Åt pizza..kollade på film och hade mys.

I går var jag älskling mamma och hans föräldrar på IKEA. Inhandlade lite nytt till lägenheten.
Mycket trevligt var det.
Åt även köttbullar där, jag älskar det!


ha det bra!
pusstja / Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va ju en grann blogg du skaffat dig gummsi =)

2008-10-20 @ 12:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0