090401

Hej !
Heheh..jag vet att mitt löfte inte höll så länge, eftersom i mitt förra inlägg så skrev jag att jag lovade att jag skulle skriva igen dagen efter. ( vilket skulle ha vatt för en vecka sen )
Men nej, så blev det inte. Och det fick jag klart för mej i morse att det skulle bli ändring på det.

Annelie (min syster) ringde i morse:
annelie: - Hej, jag drömde om dej inatt !
jag: - Jasså , vad drömde du då? :D
annelie: - om din blogg ! du har skrivit i ditt sista inlägg att du lovade att du skulle skriva dagen efter. men så gjorde du inte det så i drömmen sa jag : du lovade att du skulle skriva, du kan för fan inte lova om du inte håller det !
varje gång jag går in och kollar så står där bara "VÅFFELDAGEN, VÅFFELDAGEN, VÅFFELDAGEN "
(eftersom mitt förra inlägg hette "våffeldagen")

heheh..så jävla blåst !
Så jag tänkte att det kanske är lika bra att skriva idag då ! :D



Jaha. Vad ska alla hitta på idag då?
Det är så sjukt skönt väder ute, så det känns inte sådär jätteskojj att sitta inne i skolan.

fina älskling i vårsolen..♥


Förövrigt så undrar jag om det är någon som kan förklara för mig hur man ändrar bakgrund på bloggen till något motiv som man själv valt ?
heheh..jag har inte riktigt fattat det än !

Ha det bra så hörs vi !
Kram Alex

Kommentarer
Postat av: annelie

2009-04-01 @ 17:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0