090415

Heej alla underbara !

Idag fick jag ställa klockan eftersom jag skulle vara hos tandläkaren klockan 10:00. Som tur var så hade jag inga hål..:)
Efter det gick jag hem en runda, låg bara i soffan och slappade. Sen mötte jag Kerstin så stack vi till coffeehouse och åt tonfiskbaguette. Underbart gott va det.
Sen tog vi en liten tripp i byn, vi gick till skosven och kollade lite. Jag hittade faktiskt en hel del. Både skor och väskor.
Efter vi hade vatt där ett tag så gick vi till Statuz för att anna skulle lämna tillbaka ett linne. Och jag skulle prata med Trine om vilken dag jag skulle komma in och prova ut kläder.
Så det blev i morgon klockan 13:00. Sjukt roligt ska det bli.
vi gick även in en snabbrunda på Roséns också.

Nu är jag hemme igen..sitter och väntar på att älskling ska komma hem ifrån jobbet så vi kan laga middag..;)


Ha det så bra så hörs vi !
Kram Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0