wipeout och sanningens ögonblick

Hej igen !

Det är sjukt vad det känns som att denna dagen har vatt lång !
Men man har iaf hunnit göra en del.

Jag satt och höll på med mitt naturkunskapsarbete, och det gick sakta men säkert.
Sen när jag äntligen va klar, så stängs datorn av ! Och ja allt försvann ( smart som jag är så hade jag inte sparat det heller). Så det va bara att börja om på nytt. KUL?NEJ!

Sen ringde mamma och frågade om jag ville ut och övningsköra en runda. Och självklart ville jag det.
Så vi stack ut och körde i ungefär en timme.
Det går bättre och bättre för varje gång så nu tycker jag att det är riktigt skojj.

När jag kom hem så kom Vicky hit.
Så vi satt och pratade och drack kaffe och lite så. Väldigt trevligt va det.

Och nu är älskling iväg och handlar och när han kommer hem så ska vi laga mat sen blir det wipeout och Sanningens ögonblick..: )

Ha det så bra så hörs vi imon !
Kram Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0