fredag

det är helt sjukt vad snabbt denna veckan har gått. men ändå väldigt skönt på ett sätt och på ett sätt inte för att nästa vecka börjar skolan igen. Men det ska faktiskt bli ganska skojj. Det va ändå två veckor sen man träffade alla.

Jaha. Idag blir det praktik, precis som alla andra dagar denna veckan.
Praktiken slutar klockan 18:00. Då  ska jag hem och äta och städa lite. Sen ska jag iväg och hämta min lön.
Efter det ska jag fixa mig och göra mej i ordning och sen blir det fest.
Idag ska anna till halmstad. Men jag hoppas på att de inte kommer hem så sent. För att det skulle vara skojj att ses en runda ikväll. Som vi sa: " Mer tid till annsofie och kerstin..<3 " Men jag längtar så jag håller på att dö till sommaren för då är det jag och kerstin dag in och dag ut med mys i vesljunga med grillning av chips och fluffigt godis.
Dom tiderna gillar vi..<3

Nehe. Nu ska jag börja göra mig i ordning för att sen ska jag börja städa lite smått innan jag ska iväg till praktiken.
Idag kommer nog bli en ganska rolig dag på praktiken för att den kommer en leverantör och ska sälja kläder ifrån Iceman, och det är så sjukt skojj att kolla på höstens/vinterns kollektion.
Vi ska även klä en skyltdocka, eftersom att vi har fått in så mycket nytt.

Aja. Vi hörs senare.
Kram alex.

Kommentarer
Postat av: kerstin

dom tiderna gillar vi verkligen!

saknar dig

måste prata, du kan inte ana vad som hänt, allt är skit igen

<3

2009-02-28 @ 13:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0