fredag

Hej allihop !

Åh. Äntligen helg säger jag bara.
Jag skrev ingenting igår för jag va så sjukt trött !
Jag och Anna hade bad igår i Sannarpsbadet eftersom att det va friluftsdag. Så sjuuukt skojj va det .
Men jag va ganska död när jag kom hem !¨

Igår va jag Anna och Vicky på trafikskolan med.
Anna skulle köpa böcker så hon kan börja plugga och jag oc vicky skulle beställa en tid till handledarkursen.
Den 25/2 ska vi dit. Men man måste dit någon dag innan och kolla synen. Hoppas verkligen att synen är bra.
( Jag tycker att det är jättefint med glasögen men jag tycker dock inte att jag själv passar i det ! )


Jag vill bara ha sommar nu. Jag är så sjukt trött på detta vädret nu. Ska det komma snö så kan det väll iaf ligga kvar.
Annars behöver det inte komma någon snö!
Jag längtar så sjukt mycket tills man kan börja använda skinnjackan och alla vårskorna!
Så sjukt skönt att inte behöva ha så mycket på sig.

Aja. Ni får ha det så  bra !
Kram Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0