måndag

sjukt bra dag idag känner jag på mig.
Jag hra praktik hela veckan. Vilket innebär att jag ska vara på statuz och mina jobbetider är sjukt skööna. 13:0018:00.
Men på onsdag jobbar jag bara 13:00-16:00 eftersom jag ska till trafikskolan sen.
Aja tillbaka till idag.
Jag vaknade klockan tio i elva. så jag gick upp och åt frukost och tog det allmänt lugnt. Vid tjugo i ett ska jag börja gå mot statuz. Det ska faktiskt bli väldigt skojj att vara där en hel vecka och kolla på alla fina vår och sommarkläder.
Det kommer göra så atyt jag längtar ännu mer till sommaren och som anna sa "grillning med chips och fluffigt godis"..:)
åh..det är sommar säger jag bara.

Efter praon idag är det aerobic efter det ska jag äntligen umgås med anna..<3
det har varit sjukt efterlängtat ska jag tala om.

Nehe nu ska jag gå och ta ett glas juice innan jag ska gå.

Ha det så bra alla så hörs vi ikväll om jag hinner, om inte så hörs vi imon.
Kram alex.

Kommentarer
Postat av: kerstin

verkligen efterlängtat!

älskar dig

<3

2009-02-23 @ 22:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0