måndag

Hej alla underbara !
Det va ett tag sen jag skrev nu, men nu är jag här igen. Jag har haft fullt upp. 
I fredags ( fredagen den trettonde ) var det fest hos Ellan så vi var där. Men på dagen va jag med Elin. Det va ett tag sen vi träffades så det va skojj. Sen kom Eddie och Jennie hit. Så va satt och pratade en stund med dom. Sen bar det iväg till Ellan. Men vi va inte där så länge. 

Alla ♥ dag var den bästa dagen på länge. Dagen började med att jag vaknade bredvid älskling i vår lägenhet. Så gav vi varandra våra presenter och så. Sen åkte vi iväg till Halmstad vid två-tiden men Eddie och Jennie.
Vi åkte då till euro-stop där jag fick en tröja av älskling ( tack så mycket älskling ). Sen åkte vi in till stan och gick en runda och mös. Efter ett tag gick vi in på B&B och spelade lite bowling. Sjukt skojj va det. Efter det gick vi till en kinarestaurang eftersom vi va ganska hungriga. Till förrätt åt jag vårrullar och som varmrätt blev det fyra små rätter och till efterrätt blev det friterad banan med glass. Det va lätt det godaste jag har ätit någonsinn. Efter maten gick vi till B&B igen för att älskling och Eddie ville spela lite biljard. Så jag och Jennie gick till biografen och köpte biljetter så senare på kvällen kollade vi på Valkyria.
Dagen va sjukt bra. Tack så mycket älskling. Du är underbar..♥

I söndags jobbade älskling en stund så jag åkte med mamma och handlade. Sen käkade jag och Johan hos mamma lite senare. Efter det åkte vi hem till Johans föräldrar eftersom att det va ett tag sen vi träffade dom. Det va faktiskt väldigt kul att sitta och prata med dom en stund. Vid kvart över åtta åkte jag och Johan hem till oss eftersom vi skille kolla på beck-gamen som gick klockan 21:00 på fyran igår.
Efter filmen va båda jag och johan sjukt trötta så då gick vi och la oss.

Idag vaknade jag redan klockan åtta och jag va skjukt pigg då. Så jag kunde inte somna om. Så jag tog min laptop och la mig i sängen en stund. Så ringde syster och frågade om jag ville följa med ut och åka pulka med henne och hennes barn så det gjorde jag.
Senare åkte jag och johan hem till hans föräldrar och åt lunch sen kom bea till mig och vi va på fiket och fikade lite.
Och ikväll blir det dans med Bea och Jennie.
Sen ska jag hem så ska jag och Johan laga lite mat.


Bilder ifrån alla♥dag kommer så fort jag har hittat sladden till min kamera.

Ha det så bra alltihopa så hörs vi sen.
Kram Alex.

Kommentarer
Postat av: annelie

va e de för dans? här i markaryd lr?

Kraam o tack för hjälpen i pulkabacken i dag!

2009-02-16 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0