onsdag

Hej !
Usch, vad skönt att ha provet gjort nu. Tror att det gick ganska bra faktiskt. Får hoppas på det iaf.
Idag händer inte speciellt mycket. Elin ringde nyss och frågade om jag ville följa med till väla. Det hade jag jättegärna gjort men jag känner att plånboken inte riktigt räcker till.
Aja.
Efter skolan ska jag och Kerstin sjunga lite Lips. Ska fråga om Elin vill följa med. Hade varit skojj eftersom att det va ett tag sen vi sågs.

Sen ska jag gå och handla fika/mat som jag ska ha med mig till Halmstad i morgon eftersom vi ska till Sannarpsbadet. (Ska bli sjukt kul faktiskt.)
Och när vi kommer hem ifrån badet ska jag följa med Anna till trafikskolan och betälla tid. Sen ska jag träffa Vicky.



Ha det så bra så länge så hörs vi sen !
Kram Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0