onsdag

Hej alla läsare !

Idag har varit en bra dag, hittills.
Jag gick upp klockan 06.30 och såg att snön öste ner. ( ja jag älskar snön. )
Sen åkte vi till Halmstad med skolan då vi skulle åka och se två rättegångar. Det va faktiskt väldigt intressant, eftersom jag aldrig har varit på något sånt innan.
 
Efter det gick jag Anna och Danielle till Hello, där vi skulle luncha. Sjuukt gott var det och jag trodde jag skulle dö vad mätt jag blev.
När vi hade ätit upp så gick vi en sväng till H&M. Där jag hittade ett par örhängen.

Och när vi va påväg till bussen igen så mötte vi självaste Daniel. ( Han i den gamle idoljuryn )
Så stoppade han oss och sa att han hade två timmar kvar i halmstad innan han skulle åka, så han undrade om vi hade något förslag på vad han kunde göra. :D


( vi passade självklart på att ta lite bilder. )


Nehe. Nu måste jag plugga. Eftersom vi har prov imorgon.
Och företagsekonomi B är inte min starka sida har jag märkt.


Ha det bra så hörs vi sen.
Kram Alexandra..♥

Kommentarer
Postat av: annelie

hahhaahaaaa jag döööör :-)

2009-02-11 @ 17:15:02
Postat av: annelie

glömde ju säga att du e lika sockersöt som alltid på denna bilden me :)

2009-02-11 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0