onsdag

Hej alla underbara !

Igårkväll var jag på vattengympa med milott. Det låter inte så komplicerat med vattengympa, men det va inte det lättaste jag har vatt på ska jag tala om. :D
Men det va väldigt skojj faktiskt, fingrarna såg dock ut som russin när man kom upp efter en timme.

Idag ska jag ta tag i städningen. Jag har tänkt både igår och i förgår att "idag ska jag städa". Men det har aldrig blivit av men idag ska jag försöka komma igång iallafall.
Jag har även tänkt att jag ska tvätta det sista. Jag och älskling hade en liten tvättdag igår men jag tänkte att jag skulle ta det sista idag.

Senare kommer elin hit, ska bli skojj att träffa henne idag.
Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men jag är lite sugen på en fika på coffeehouse. Så vi får se.

Igår när jag träffade vicky fick vi faktiskt lite gjort. vi gick ner till trafikskolan för att vi skulle göra syntestet innan man får börja övningsköra. Och ni anar inte hur nervös jag var. :D
Men det gick bra, och jag behövde inga glasögon.
Visst jag tycker det är jättefint med glasögon på vissa, men jag kan inte tänka mig själv i det.

Jag fixade även födelsedagspresent till bea, eftersom hon fyller år snart. Närmare bestämt den 12 mars.
Jag blev faktiskt riktigt nöjd med det jag köpte till henne, jag tror att jag ska köpa det till mej själv också. (sjukt fint)





Nehe. Nu ska jag börja städa.
ha det så bra allihop !
Kram Alex..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0