onsdag

Hej alla fina !
Idag sov jag faktiskt ganska länge..jag och älskling somnade vid halv elva igår och jag vaknade tio i elva idag. Sköönt.
Jag sov typ tolv timmar. Inte ofta man kan göra det.
Om tjugo minuter ska jag börja gå mot statuz. Det ska faktiskt bli skojj att va där idag.

Såhär ser min planering ut inför dagen:

· Praktik 13:00-16:00.

· Köpa födelsedagspresent till Bea.
· Trafikskolan 16:15-20:00.

Om det är slut på trafikskolan tidigare,vilket jag hoppas. Så ska jag kolla på Johan när han spelar innebandy senare ikväll.

Nehe..nu måste jag börja göra mig redo för att bege mig.


Ha det så bra !

Kram Alex.


Kommentarer
Postat av: annelie

lycka till ikväll snygging :-)

2009-02-25 @ 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0