söndag

Hej !
nu va det ett tag sen jag skrev, men jag tänkte att jag skulle passa på att skriva lite idag när det ändå inte händer så mycket.
fredag: Kvällen började med att Vicky kom hit. Vi satt och pratade och hade mysigt.
Senare kom Tim. Så då blev det teve med Tim och Johan med.
Vi åkte även ut en runda för att se om det hände något spännande i byn.
Men vi blev bara ute i typ tio minuter ( vilket innebär att det inte hände så mycket skojj ute.)
lördag: Jag och älskling sov ganska länge. Sen ringde Eddie och Jennie och frågade om vi ville ha besök så då kom dom upp en runda. Vi åkte till godisflyget och så.
Senare på kvällen kom Vicky till mig så gjorde vi oss iordning och drack lite sen vidare på fest. Det belv en väldigt trevlig kväll med trevligt sällskap.
söndag: Idag vaknade vi av att eddie ringde. Han och Jennie kom upp här så gick vi till Coffeehouse där vi åt lite frukost. Det blev en tonfiskbaguette för mig så klart.
Sen åkte vi och tvättade bilarna, sjukt skojj att spruta med högtryckstvätten tycker jag.
Det tyckte nig älskling också eftersom att det slutade med att jag va dyngsur. Heheh.
Sen åkte vi hem och gjorde lite mat. Och om en timme kommer Eddie och Jennie till oss så ska vi kolla på film.


Det har varit en sjukt bra/skön helg med bra umgänge..<3


Nu ska jag plugga lite naturkunskap eftersom att hemtentan ska vara färdig på tisadag.
Och imorgon börjar jag 11:55. Sjukt skönt att börja veckan med en sovmorgon.


Ha det bra alla !
Kram Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0