tisdag

Hej alla underbara !
guud vilket underbart väder det är idag. Jag vaknade så kunde jag knappt inte kolla för att solen sken så starkt. underbart.

Igår va en sjukt bra dag. Min praktik började klockan ett och jag bara älskar det jobbet.
Jag ska jobba i klädaffär sen. För det är sjukt skojj.
När klockan va sex och det va dags för mej att sluta, ville jag inte ens gå hem. Jag skulle kunna stå kvar några timmar till.
Som jag sa i förra inlägget så fick jag äntligen träffa anna igår. Oh vad det va längesen. Men det va väldigt skojj att träffa henne. Idag ska vi luncha ihop på coffeehouse. Och jag ska självklart ta en tonfiskbaguette och en fanta. Ohhh jag älskar det.

Men idag har jag ett svårt beslut. :D ( ni kommer tycka att jag är dum som tycker att det är ett svårt beslut)
Men jag behöver inte komma till min praktik idag eftersom min handledare ska iväg. Så hon sa att jag fick gå dit om jag ville men jag behövde inte. Vad tycker ni att jag ska göra?

nehe nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska göra mej i ordning.



Ha det så bra så hörs vi senare.
Kram Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0