tisdag

Hej alla underbara !

Idag är det tisdag, vilket innebär den sista pluggdagen denna veckan.
Igår pluggade jag och min älskade syster på naturkunskapen ihop. Det var dock inte den lättaste uppgiften jag har haft, men vi elva var jag färdig iaf. Och nu har jag precis varit borta och lämnat in arbetet. Så sjukt skönt att bli av med det !
Och ikväll ska jag plugga på rättskunskap eftersom vi har prov på det imordon. Men jag tror att det ska gå ganska bra, eftersom jag tycker att det är ganska intressant.

Idag började jag klockan åtta, då jag hade spanska. Den lektionen går alltid lika segt och det hänns som att visaren på klockan går snabbare ner ifrån tolvan, än upp ifrån sexan ( om ni fattar vad jag menar !? :d )
Sen hade jag naturkunskap, den lektionen gick ganska snabbt.
Och nu skulle vi egentiligen haft projektarbete men vår lärare är sjuk, så vi blev lediga. Sköönt.

När jag kommer hem ifrån skolan ska jag sätta mig och plugga sen när älskling kommer hem ifrån jobbet ska vi laga mat. Idag är det spagetti och köttfärsås som står på menyn.

Efter det blir det väll plugg igen antar jag. Känner att jag vill få bra betyg på detta provet. ( Får dock se hur det går med det.)

Om jag hinner idag ska ska jag städa av lägenheten lite. Så kanske det kommer ut lite bilder sen.
Annars blir det städning på torsdag eftersom jag ska träffa Vicky i morgon.




Nehe, nu ska jag läsa lite bloggar innan företagsekonomin börjar !
Men ni får ha det så bra, så hörs vi sen ( om jag hinner efter pluggandet. )
Kram Alexandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0