torsdag

Hej på er ! :)
Idag vaknade jag faktiskt väldigt tidigt, redan tjugo i åtta. Och jag valde då att inte sova mycket längre eftersom det är lika bra att börja vänja sig vid att gå upp lite tidigare eftersom skolan börjar igen nästa vecka. Usch. Jag är inte alls sugen på att gå i skolan. Skulle vatt så sjukt skönt att ta studenten nu och hitta ett jobb som man trivs med. Men jag får se det positivt. Det är inte så jättelång tid innan jag står på flaket med min studentmössa. Shit vad jag kommer va glad den dagen. ( men jag har faktiskt lite kvar innan jag kommer dit. )
Men vårterminen går faktiskt ganska snabbt tycker jag. Det är redan vecka 9. Sen är det inte så många veckor kvar innan vi får påsklov plus att vi har en del studiedagar. Sen i maj ska vi till stockholm med klassen i tre dagar. Det ska bli sjukt skojj.
Sen kommer självaste sommarlovet och student för vissa av mina fina vänner.

Nehe. tillbaka till nuet.
Igår va jag på trafikskolan som jag sa i förra inlägget. Visst det tog ungefär fyra timmar, men jag tyckte faktiskt att det va väldigt intressant. Jag är sjukt peppad nu.
Men klockan hann bli åtta innan det va slut så jag hann faktiskt inte kolla på älskling när han spelade innebandy. Lite synd.

Det va faktiskt väldigt skojj på praktiken igår. Det kom en leverantör och skulle visa höstens kollektion ifrån ONLY.
Och jag hittade en sjuukt fin höst/vinterjacka. Som tur är så köpte dom in den. Så i oktober när den skulle komma så blir den min för 699kr. Och jag kan tala om att den är värd varenda krona för den är så sjukt fin.

Nu ska jag strax börja göra mig i ordning.
Vi hörs sen.
Kram Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0