torsdag

Hej !
Idag har jag lite att göra, iallafall nu på dagen.
Nu ska jag göra mig i ordning sen ska jag gå ut och gå en runda. Sköönt.
Sen när jag kommer hem ska jag laga mat till mej och älskling eftersom har kommer hem och ska ha lunch vid tolv.
Idag blit det pyttipanna och ägg. mums.
När älskling har åkt till jobbet igen ska jag baka lite kanelbullar hade jag tänkt mig. Åh det är så sjukt gott med nybakade kanelbullar och ett glas mjölk.

Senare idag blir det antagligen vattengympa med Eliin. Vi va och kollade vad det stog på schemat för denna gången och då va det först vattengympa och sen relax i bubbelpoolen och i bastun. Sköönt.



Nehe nu ska jag göra mig iordning.
Sen på med mina uggs och en mysig mössa så ska jag gå en runda.
Ha det så bra så hörs vi sen.
Kram Alex..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0