måndag

Hej !

Det har varit en ganska lång dag i skolan idag, började klockan åtta och går till halv fyra. Men efter skolan har jag en del att göra.
Jag ska ringa till en massa ställen och försöka fixa praoplats. Men innan dess ska jag och anna fika på coffehouse.
Ska bli sjukt gott, jag ska ha en tonfiskbaguette och någon god dricka till det. mums.
Sen ikväll blir det aerobic, det ska bli sjukt skönt att röra på sig lite igen !

På tal om något helt annat så har inte vårat internet kommit igång ännu. Men vi har pratat med Telia nu så det kommer snart igång igen och då ska jag börja blogga mer än vad jag gör för tillfället, det kan jag lova er !

Nu måste jag börja plugga, har en del att göra. Vi har bnland annat ett prov på medeltiden på torsdag, volket jag inte tycker är så lätt. Så jag hade tänkt att jag ska börja plugga på det redan nu.

Ha det bra allihop så hörs vi snart igen !
Kram Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0