måndag

Denna dagen har vatt rättså bra hittills. Jag kunde börjat klockan åtta om jag hade velat, men det ville jag dock inte !Så jag började tio i tio och då hade jag följe med anna, vi pratade lite strunt och så. Vi började med naturkunskap, ganska lugn och skön lektion och sen hade vi lunch. Sjukt god mat va det idag för en gångs skull, ris, brunsås och kyckling.  Vi fick även en väldigt god sallad och dressing och FRUKTSALLAD ! Efter det hade vi engelska, inte riktigt lika kul mehn det gick väll. Efter det hade jag hål så då fick jag min läxa till imon gjord, sjukt skönt. Och nu hade jag tänkt att jag skulle plugga lite till spanskaprovet som vi har på torsdag.

Hoppas att det går lika bra efter skolan. Eftersom jag ska iväg och söka praktikplats då..: )


Senare idag blir det dans !




Ha det så bra så hörs vi sen !
Kram Alexandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0