måndag

Hej !

Jag har inte skrivit sen i onsdags nu, så det är ett tag sen. Vi har haft ganska mycket och göra i skolan nu så det är därför. Men denna veckan ska jag försöka blogga så mycket som möjligt.
Jag har faktiskt attt mej i kragen nu och börjat träna. I måndags var jag och Anna på aerobicen och i torsdags va jag och Milott på spinning. Och igår kväll var jag och Elin på kickboxningen. Så det har blivit en hel del träning nu, gött är det !
Så ikväll blir det aerobic och solning med Anna. Ska bli sjukt skönt.
Men innan dess ska jag plugga lite, har ett prov på onsdag som jag tänkte att jag skulle börja plugga till redan idag.
Och när jag kommer hem ska jag och älskling äta potatiskroketter, sås och kycklingklubbor. Fyy - vad gott det ska bli !

Nehe. Nu ska jag plugga lite svenska.


Ha det så bra så hörs vi senare !
Ni får inte missa bonde söker fru -bröllopet  ikväll klockan 20:00 på kanal 4.
Heheheh ! Kram på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0