tisdag

Hej !
Dat har vatt en ganska skön dag i skolan idag.
Jag började klockan åtta, med spanska men den lektionen gick ganska snabbt eftersom vi bara repeterade inför provet som vi har på torsdag.
Sen gick jag och Daniella och mötte anna..<3
Efter det hade vi naturkunskap, vi håller på med ett hemprov om hur jorden kom till och om big bang och så.
Annelie började på den kursen idag med så det blev mest att man satt och pratade med henne.
Sen blev det företagsekonomi, vilket inte var riktigt lika kul .

Och gympan idag leddes av Lovisa och Elina. Först hade vi pip-test (eller vad det heter) och sen blev det cirkelträning.

Dagen har alltså vatt helt okej. : )

Nu hade jag tänkt att jag ska plugga lite på mitt datorkörkort.
Sen ska jag och älskling och kolla på lillasysters ridlektion. :D



Ha det så bra allihop !
Så hörs vi sen.
Kram alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0