torsdag

Hej !

torsdag:

  • skola
  • hem och sjung Lips med Anna.
  • hem till mamma och äta. ( sjukt gott va det. )
  • hem och slappa.

    Nu har vi äntligen fått tillbaka vårt internet, så sjukt skönt.
    När man inte har dator så fattar man hur beroende man är. ( nu låter jag som en datornörd, men aja. )
    Så nu har jag lovat mej själv att jag ska börja blogga mer.

    På tal om något helt annat så håller jag på att fixa praoplats nu, och det är inte det lättaste ska jag tala om.
    Och det är så sjukt dåligt att alla skolor lägger praktiken på ungefär samma veckor.
    Jag menar det är inte så lätt att hitta en praoplats, och det blir inte lättare när typ alla skolor här omkring söker praoplatser samtidigt !
     

    jag
    Ha det bra, så hörs vi snart !
    Kram Alexandra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0