Hej, igen !

Hej på er alla !
Jag har inte skrivt på ett bra tag nu. Det är inte för att jag inte vill, utan det är för att vårt internet i lägenheten har lagt av.
Men vi har pratat med dom på Telia så nu ska all rättas till inom kort. Så det är bara att hoppas på att det stämmer.
Så nu får jag passa på att blogg när jag är hos andra.


 
I onsdags var jag ute hos elin. Dom hade tagit dit en spåtant för att det skulle va min födelsedagspresent.
Jag har aldrig trott på något sånt innan men nu gör jag det ! Allt hon sa om mej stämmde in så sjukt bra.
Jag fick vissa trevliga överaskningar med..<3

Sjukt roligt va det. Tack Eliin..<3



Helgen kommer bli bra tror jag. Ikväll kommer Anna Jonatan Tim och Vicky till oss.
Senare på kvällen ska jag johan tim och vicky på fest.
Och imorgon ska jag och johan var barnvakter till Albin Herman och Melker. Det ska bli mysigt.
Och sen på söndag blir det cup med Anna.




Ha det så bra allihop så skriver jag så fort jag kan.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0